vrijdag 7 maart 2014

lol & lekker

Afgelopen dagen was er zon. Ik eet steeds meer bloemen en mijn staart zwiept bijna als vanouds. Eindelijk droge hoeven, het werd eens tijd. En vandaag stond er op het programma dat ik een vers stofbad krijg. Dat duurt een dag stoken, dus moet nog wel een nachie wachten.
Dat is echt een leuk feessie, want heel de dag is de familie bij elkaar, inclusief de kat die door mijn pies rolt. Dat blijft die mafkees doen. Verder zijn we okee met elkaar. Kunnen neuzen. Verder durf ik niet, want die kat met blauwe ogen gaf me een keer wat petsen op mijn nozzle-neus. Dat was schrikken en dat beessie heeft klauwen. Tijdens het mestruimen in de ochtend krijg ik een handje hooi. Poes is er ook vaak bij.



Ik kreeg vandaag dus veel knuffels. 's Avonds tijdens het varkens voeren ben ik poeslief geweest voor de baas. Die vertelde me dat er weer een donatie gedaan was op mun internasjionale crowdfunding-project. Verder lijkt mijn gedrag op lente-ondeugd. Springen, bokken, rennen, briesen, niks te dolletjes.

Brengt de teller op bijna 500 € en dat is hoopgevend, vinden Tien en de baas. Joepie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten