zondag 16 maart 2014

grote donatie


Ik wilde er niet mee wachten.
Groot nieuws.
Want ik heb voor mijn 'quest' een hele flinke donatie gekregen. Er zijn al 11 twee-potigen die me helpen.
Komt bij; tis bijna lente. 'Pik in' zeggen ze wel eens.
Ik ga deze week waarschijnlijk horen of er kans is dat er een baby-broertje geboren wordt. Het kan ook een zusje zijn. Die wil ik niet, ik wil geen zusje, makke meisjes.
Dat zou betekenen dat de aanschaf van een makker om mee te draven en te spelen een makkie wordt en er wat meer besteed kan worden aan verzorging en trainingsmateriaal.
De hele hele grote donatie is wel van een mens, maar ze is gaan hemelen rond mijn geboorte 2 jaar geleden. Ze was familie van Tien. Ik heb nu dus een wijlen-adoptie-vriendin. In de hemel, waar ze misschien wel mijn voorganger kent. Het ezeltje dat hier stierf van de eenzaamheid, waar ik mijn stofbaden geniet en vaak sta te dromen.
Zo komt alles altijd goed.

ps dat inturnasjionale crowdfunden zetten we nog even door. We zijn er natuurlijk nog niet!

2 opmerkingen: